PGNiG Kontakt

Infolinia PGNiG

By skontaktować się z Firmą PGNiG należy skorzystać z odpowiedniego Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Mazowieckiego – 22 637 46 04

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 19:00.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Wielkopolskiego – 801 888 989 lub 61 851 46 01

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 19:00.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Pomorskiego – 58 325 99 02 

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 19:00.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Karpackiego – 12 687 46 05

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 19:00.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Dolnośląskiego – 801 301 801 lub 32 303 07 16

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Górnośląskiego – 32 391 23 03

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 19:00.

ebok-pgnig

PGNiG Kontakt

Centrala Spółki mieści się w Warszawie:

Ul. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa

tel. +48 22 589 45 55

fax +48 22 691 82 73

PGNiG Kontakt: Firma PGNiG ma 9 oddziałów, z którymi można skontaktować się bezpośrednio telefonicznie bądź mailowo:

ODDZIAŁ W SANOKU – tel. 13 465 21 00, sanok@pgnig.pl

ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE – tel. 68 329 14 00, pr.zgora@pgnig.pl

ODDZIAŁ W ODOLANOWIE – tel. 68 736 44 41, odolanow@pgnig.pl

ODDZIAŁ CENTRALNE LABORATORIUM POMIAROWO-BADAWCZE W WARSZAWIE – tel. 22 632 23 68, 22 691 85 07-10, clpb@pgnig.pl

ODDZIAŁ RATOWNICZA STACJA GÓRNICTWA OTWOROWEGO W KRAKOWIE – tel. 12 644 51 54, 695 188 498, rsgo@pgnig.pl

ODDZIAŁ GEOLOGII I EKSPLOATACJI W WARSZAWIE – tel. 22 589 43 65

ODDZIAŁ OBROTU HURTOWEGO W WARSZAWIE – tel. 22 589 44 25, sekretariat.ooh@pgnig.pl

ODDZIAŁ KPMG MOGILNO W PALĘDZIU DOLNYM – tel. 22 680 05 75

ODDZIAŁ OPERATORSKI W PAKISTANIE – tel. +92 51 265 45 91

e-BOK PGNiG

Firma umożliwia klientom korzystanie z e-BOK, czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Można korzystać z niego także za pomocą aplikacji mobilnej mBOK PGNiG, którą można bezpłatnie pobrać przez Google Play lub AppStore w zależności od posiadanego urządzenia. eBOK daje klientowi nieograniczony dostęp do informacji o rozliczeniach, płatnościach, swoich danych, usługach i do faktur elektronicznych. Za pośrednictwem eBOK PGNiG można też szybko dokonywać płatności.

BOK PGNiG

W całej Polsce Spółka PGNiG udostępnia 136 Biur Obsługi Klienta. Żeby znaleźć najdogodniej położone BOK, wystarczy wejść na stronę: http://pgnig.pl/dla-domu/biura-obslugi-klienta i wyszukać je na mapie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *