Kontakty

ENERGA Kontakt

ENERGA kontakt

ENERGA Kontakt

ENERGA Kontakt: Firma Energa udostępnia 2 infolinie. Infolinia Energa dla wszystkich klientów dostępna jest pod numerem 555 555 555. Możesz liczyć na jej wsparcie w dni robocze, w godzinach 07:00 – 22:00. Podany numer jest przeznaczony zarówno do połączeń z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Koszt połączenia naliczany jest według stawek operatora.

Infolinia dla klientów indywidualnych z zaległymi płatnościami dostępna jest pod numerem: 555 555 599.

Firma ma 6 Oddziałów, z każdym można skontaktować się bezpośrednio:

  • ODDZIAŁ W GDAŃSKU – tel. +48 58 527 95 95, operator.gdansk@energa.pl
  • ODDZIAŁ W KALISZU – tel. +48 62 500 22 10, operator.kalisz@energa.pl
  • ODDZIAŁ W KOSZALINIE – tel. +48 94 348 31 11, operator.koszalin@energa.pl
  • ODDZIAŁ W OLSZTYNIE – tel. +48 89 612 15 00, operator.olsztyn@energa.pl
  • ODDZIAŁ W PŁOCKU – tel. +48 24 368 80 00, operator.plock@energa.pl
  • ODDZIAŁ W TORUNIU – tel. +48 56 470 61 00, operator.torun@energa.pl

Infolinia ENERGA

Jeśli chcesz zgłosić wystąpienie awarii lub przerwy w dostawie energii elektrycznej i znajdujesz się w obszarze działania Energa Operator, możesz to zrobić wybierając numer 991. Obsługa działa całą dobę, a połączenie jest bezpłatne. Jeśli jednak znajdujesz się poza obszarem działania Energa Operator, skorzystaj z numeru: 801 404 404. Połączenie będzie Cię kosztować tyle, ile przewiduje cennik twojego operatora. Obsługa również jest całodobowa. Możesz też wysłać SMS o treści AWARIA na numer 3991.

Jeśli chcesz skorzystać ze zdalnego odczytu liczników Energa Operator SA, skontaktuj się z firmą wybierając numer 801 404 404. Obsługa działa w dni robocze, w godzinach 08:00 do 20:00.

Zgłoszenia i reklamacje dotyczące umów zawartych z Energa Operator SA oraz chęć zmiany sprzedawcy, także obsługiwane są pod numerem 801 404 404 w dni robocze od godziny 08:00 do 20:00. W tych samych godzinach i pod tym samym numerem można kontaktować się z firmą w sprawach windykacyjnych.

Kontakt z ENERGA można też nawiązać korzystając z Formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie firmy: www.energa.pl.

eBOK ENERGA

Klienci firmy mogą korzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. eBOK Energa to platforma internetowa, która umożliwia łatwy dostęp informacji o swoich płatnościach, saldzie, terminach płatności, do szczegółowych zestawień zużycia energii i innych danych związanych z korzystaniem z usług firmy. eBOK działa 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu i można z niego korzystać za darmo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *